Internetbank

Var på banken idag och skaffade internetbank så nu kan jag handla på nätet hur mycket jag vill! Nä måste verkligen hålla i mina stackars pengar jag har.... Fick en chock över hur lite jag hade kvar på kontot när jag kollade.

Funderar på att beställa en biljett till MSI i November för det skulle vara helt underbart att se dem men problemet är att jag inte vet hur jag ska ta mig till och från Göteborg? Har förhoppningsvis körkort då men är inte direkt sugen på att köra bil där och åker jag tåg kommer jag inte hem förren dagen efter vilket blir dyrt om man måste stanna över på hotell... Sen har jag inget att gå med heller, ingen av mina vänner har bra musiksmak :< 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0