Yttiligare ett par stövlar...

Var i Jönköping igår för att köpa en ridhjälm till min lillasyster och besökte då både Charlies och Hööks. På Charlies hittade jag intenting, var ganska tråkigt då de hade packat allt till falsterbo. På Hööks däremot hittade vi lite grejer. De hade ganska mycket rea och mitt bland rea-sakerna stod ett par ridstövlar i precis min storlek.
 
Ja ni kan ju gissa hur det slutade, var ju såklart tvungen att ha dem. Var i den modell som jag har tittat på i flera år och velat ha och nu antar jag att de åtgår eftersom de va på rea så då kunde jag lika gärna passa på. 650 kr kostade de, fynd!
 
 

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Hur ser resten av sommaren ut för dig? :)
Svara gärna på min blogg annars vet jag aldrig om du har svarat eller ej :P (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-13 @ 02:59:54
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0