Mössa

Stör mig så mycket på mig själv, stod och höll i en brun Hervé Godignon mössa för 200:- på GHS men jag köpte den aldrig. Ångrar mig så mycket, tänkte fel och inbillade mig att jag inte hade några penger, hade helt glömt bort att jag hade mitt bankkort med mig. Så dum man får bli, kommer ångra detta i resten av mitt liv...

Kolla så fin den är! Men känner inte för att betala 400 för den....

Postat av: Sara :)

Hej! :)

Undrar om du skulle vilja ställa en fråga i våran frågestund?

Våran blogg handlar mycket om hästar men har även inslag av vardag o fotografering.

Bloggen är rättså nystartad!



Om du lämnar en kommentar i frågestunden så får du även en länkning!

För att komma till inlägget tryck här: http://albroryttarna.blogg.se/2012/february/albroryttarna-fragestund.html

//Albroryttarna



p.s. förlåt om du inte tycker om sådana här kommentarer!

2012-02-29 @ 17:42:19
URL: http://albroryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0